Jak wybrać odpowiedni serwis Apple? Kiedy należy zgłosić się do serwisu?
Wybór serwisu Apple jest niezwykle istotny. Autoryzowany serwis jest bowiem czymś niezbędnym w przypadku posiadania tak drogiego i wysokojakościowego produktu. W tym artykule dowiesz się, jak wybrać odpowiedni serwis i kiedy należy się do niego udać.
Jak wybrać serwis Apple?
Wybierając serwis Apple, należy zwrócić uwagę na 2 ważne aspekty:
– ceny w serwisie,
– ofertę serwisu.
Na serwisie sprzętu od Apple nie wolno oszczędzać. Wymieniając baterie w IPadzie, IPhonie lub Macu albo naprawiajac stłuczoną szybkę, należy mieć na uwadzę, że potrzebni są do tego wykwalifikowani i sprawdzeni serwisanci. W przypadku potrzeby skorzystania z usług serwisu, powinno się udać do tych autoryzowanych przez same Apple. Apple ma bardzo rygorystyczne kryteria, więc autoryzowane przez niego serwisy zapewniają klientom niezaprzeczalną jakoś usług. Części w takich serwisach to oryginalne części do urządzeń Apple, a klient otrzymuje gwarancję na wykonaną naprawę. Serwis Apple w Krakowie, a także w Warszawie uważane są za najlepsze ze względu na profesjonalizm i szybkośc obsługi.
Podczas wyboru serwisu należy zwrócić uwagę także na zakres napraw usługi. W tym przypadku także bez znaczenia pozostaje przyczyną naprawy – nawet taka podstawowa naprawa jak wymiana baterii w iPadzie może okazać się problemem w niektórych serwisach. Często klienci oczekują od serwisu usług dodatkowych, a ten niekoniecznie musi potrafić je zagwarantować. Wszystkie informacje o serwisie i jego usługach można łatwo znaleźć w internecie. Do takich wymagań można zaliczyć chęć wysyłkowego naprawienia telefonu lub laptopa. Wysyłkowa naprawa jest świetnym rozwiązaniem dla tych, którym w szczególności zależy na jakości usługi – zepsuty sprzęt wysyłany jest do najlepszych polskich serwisów Apple – w Krakowie lub Warszawie.
Kiedy udać się do serwisu?
Pytanie może wydawać się banalne, ale warto je sobie zadać. Być może zepsutą baterię można naprawić samemu a robią szybkę po prostu zignorować? Oczywiście że tak, ale w przypadku produktów Apple jest nieco inaczej. Są to drogie i wysokojakościowe sprzęty, które wymagają ręki specjalisty. Jak każdy wie, produkty Apple cechuje najwyższa jakość, a serwisując je w nieodpowiednich miejscach, można ją nieodwracalnie stracić. Produkty od Apple są także stosunkowo drogie, dlatego ciężko nie odczuwać żalu, jeżeli nasz sprzęt na dobre zepsuje się po wizycie w nieautoryzowanym, nieprofesjonalnym serwisie. Przykładowo, wymiana baterii w iPadzie jest określana jako obowiązkowa w autoryzowanym serwisie, a sugerowany czas, po którym należy to zrobić, to 3 lata.